söndag 30 juni 2013

Berg och dalar

I förrgår sprang jag snabbt och hyfsat länge, en runda som går upp på ett berg, över till ett annat och sedan ner mot dalen. Luftfuktigheten var enorm, horisonten över havet existerade inte ens, den var upplöst i en tjock dimma. När jag skulle knyta av mig skorna efter löprundan rann det svett som droppade från näsan och pannan mot golvet. Jag kände mig så sjukt duktig. Men tydligen tog jag ut mig lite för mycket, för hela gårdagen låg jag i feberdimma här i hotellrummet och idag har ontigheten flyttat in i min hals. Tokbitter tjej!
   Nickevire tar massa hand om mig, men förhoppningsvis tar han sig även ut på lite äventyr på egen hand idag. Så känns det som lite mindre slöseri med dyrbar grektid…

Tjenixen! 

(Jag gav mig ut på äventyr, och det här är upplagt några dagar för sent! /N)

1 kommentar :

  1. Snyggt! Blir sugen på att ge mig ut med kameran men det ser ut att bli en regnig kväll här hemma i gamla Sverige... :)

    SvaraRadera