måndag 27 juni 2011

Grattis!

Niklas drömde om Johnny Depp och Natalie Portman att de spelade personer/andra skådisar i Sagan om ringen – i någon slags bakom bakomkulisserna låtsasfilm. Jag drömde om att Lisa, jag, Laura och Elina skulle ta oss till en flygplats i en enorm svart bussbil som sedan förvandlades till en cykel med husvagn bakom.
mmNär jag berättar om drömmar får jag ofta finalscenen ur No country for old men i huvudet, den när polisens fru frågar om han drömt något intressant i natt och han svara att ”it´s always interesting to the person concerned.”(Eller liknande...) så blir jag supersugen att se filmen.

Klockan är elva och jag ligger i sängen och skriver. Niklas halvsover fortfarande, han försöker låta vaken om jag ställer en fråga, men mellan varje svar sjunker han ihop igen och andas lite visslande. Snart ska vi i alla fall gå ner på stan och kanske uppdatera bloggen, eller bara handla lite, vi har slut på oliver och det är nått man bara måste ha när man är i Grekland, det och fetaost.
Tvättdag!

Cristina fyller år idag!
Niklas mamma Cristina är en sån där person som man vet kommer var fenomenal alltid, alltid. Hon är smart, rolig, fördomsfri och otroligt snäll och idag fyller hon år! Det är supertråkigt att vi inte kan fira henne hemma i Sverige, så därför skickar vi massor av gratulationer över bloggen här! Eftersom det utav någon anledning inte går att ringa till Sverige från våra mobiler, så ska vi försöka leta reda på en payphone om en stund och ringa därifrån.
mmHoppas du får världens bästa födelsedag Cristina, massa kramar från oss!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar